takie tam zwykłe, skromne H2O, niezbędne do życia. człowiek to około 60% wody, umożliwia prawidłowe funkcjonowanie nie tylko człowieka, ale też i wszystkich innych organizmów, dla wielu z nich jest również środowiskiem życia. dziennie powinno się spożywać ją w ilości około 2 litrów. można powiedzieć, że wszędzie dookoła mamy wodę, nawet w powietrzu, a od kilku dni pojawia się ona na wszystkich informacyjnych portalach internetowych, na pierwszych stronach gazet, w tv są emitowane całe programy dotyczące tej wielkiej wody, która przepełniła koryta rzek zalewając wiele domostw. moje domostwo jest suche, ale tuż przy mojej uczelni Odra pochłonęła teren będący w kręgu mojego zainteresowania, wymuszonego chęcią zdobycia wykształcenia wyższego i jest kłopocik :-/ ....gdy jej nie ma-nie ma życia, gdy jej jest za dużo żyje się ciężko....

1 komentarz:

  1. hmm ja tam słyszałem, że człowiek w 70% składa się z wody (czyli owego H2O) ...ale ja mogę się nie znać.
    Jednak faktycznie czasem jest ciężko gdy wody jest za dużo, choć moim zdaniem duża ilość wody to dobra ilość wody... ot po prostu nadmiar jest szkodliwy, ale to jak we wszystkim.

    OdpowiedzUsuń