w ramach wolnej chwili miło jest sprawić sobie małą przyjemnostkę kulinarną. ostatnio zachciało mi się budyniu z malinami, więc go sobie zrobiłam, bez używania proszkowatej zawartości torebek z napisem BUDYŃ. wszystko robi się tak samo, ale zamiast zawartości torebki w mleku rozpuszcza się 2 łyżki mąki ziemniaczanej i cukier (wg uznania). ja do podgrzewającego się mleka dodałam wcześniej rozmieszaną zawiesiną, żółtko i do smaku zawartość laski wanilii, ale można dla samu dać oczywiście cukier waniliowy, albo sok. całość mieszałam do pojawienia się pierwszych bąbelków, przelałam do miseczki i udekorowałam malinami, a całość wyglądała tak:


3 komentarze:

  1. Hej. Jakoś słuch po Was zaginął. Jesteście jeszcze po tej stronie wody czy już po tamtej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko,u nas wszystko spoko :)
    Trochę tylko zapracowani jesteśmy, a to w połączeniu z marnym netem daje skutek nieobecności :)

    OdpowiedzUsuń