Jeszcze będąc małą dziewczynką miałam takie marzenie, że będę pracowała z domu. Myślałam, że będę architektką, bo wtedy nie znałam innych możliwości pracy. Nie było Internetu.

Będąc w ciąży już wiedziałam, że chciałabym zmienić sposób zarabiania. Miałam już dość pracy na etacie, ale bałam się zakładać własna działalność. Nie miałam pomysłu na siebie. Nie wiedziałam co mogłabym robić. Myślałam, że może na macierzyńskim mnie olśni. Nie olśniło. Zmieniłam pracodawcę, pracowałam zdalnie na pół etatu, ale to nadal nie była praca na moich zasadach.

Zaczęłam zadawać sobie pytania:  

  • co ja lubię robić? 
  • co potrafię? 
  • co mnie najbardziej cieszyło w mojej pracy? 
  • jakie są moje mocne strony?

I jednego byłam pewna, że największą frajdę sprawia mi pomaganie innym. Później zaczęłam analizować swoje możliwości i pomyślałam, że nie jestem sama w takiej sytuacji: mama z dzieckiem. To może zrobię projekt dla mam?

Tak powstała moja strona na Facebooku Zatrudniamy mamy. Jest to miejsce, do którego zapraszam głównie mamy, które mają kilka godzin w tygodniu i chcą je przeznaczyć na pracę. Idea jest taka: Mamy piszą o swoim doświadczeniu, dyspozycyjności i preferencjach zawodowych, tak by pracodawcy mieli swoje miejsce w sieci, w którym mogą szukać pomocy w kryzysowych sytuacjach. 

Mam nadzieję, że pomogę wielu kobietom. 

Brak komentarzy: