Prawie każda matka musi podjąć tę decyzję. Jak szybko wrócić do pracy? Czy w ogóle wrócić do pracy? Co będzie dobre dla dziecka? Skąd wziąć pieniądze na życie?

Jak byłam na urlopie macierzyńskim, to bardzo dużo nasłuchałam się o tzw. kobietach niezależnych. Jak najbardziej zgadzam się z tym podejściem, że nie można być na utrzymaniu męża, bo mąż to żaden pewnik. Możecie się rozwieść, on może stracić pracę lub życie, albo może cię oszukać. Trzeba mieć swoje pieniądze na życie, na swoje pasje i zachcianki.

Ze wszystkim się zgadzałam, tylko jak pracować, kiedy najważniejsze jest dla mnie moje dziecko?

Próbowaliśmy ze żłobkiem prywatnym, ale bardzo się rozczarowaliśmy. Nie mogliśmy też zaufać żadnej niani. Nikt z rodziny też nie mógł przejąć opieki nad synkiem, na czas mojej pracy.

I długo szukałam rozwiązania. 

Próbowałam pracy zdalnej na pół etatu, z domu, z dzieckiem. Pracowałam, kiedy synek spał. W skrócie spałam maksymalnie 6 godzin/dobę. Jak długo można tak funkcjonować? Ja wytrzymałam rok.

Szukałam dalej. Wiedziałam, że praca przez Internet jest rozwiązaniem, dlatego zaczęłam znowu tutaj pisać, ale z tego nie ma pieniędzy. Jeszcze.

Zaczęłam szukać różnych rozwiązań. I tak natrafiłam na networking i MLM. Firm, które wykorzystują te metody, jest dużo. Bardzo dużo. Szukałam i czytałam umowy, regulaminy i zasady. Wiem, czego nie chciałam. Byłam pewna, że nie zgodzę się na pracę dla firmy, która będzie miała jakiekolwiek koszty wstępne, limity zakupowe, zmuszała mnie do wciskania produktów swoim znajomym. 

I tak w końcu trafiłam na Nu Skin. Firmę, w której mogę pracować, tyle ile chcę. Mogę się uczyć nowego zawodu. Mogę pracować na własnych zasadach z dzieckiem. Zazwyczaj, kiedy on śpi, ale bez ciśnienia. Jak mam migrenę, to idę spać, zamiast siedzieć przed komputerem. Fajnie jest nie mieć szefa, który Ci coś każe. Wynagrodzenie jest zależne od nakładu pracy. Tutaj pokazują jak zacząć zarabiać w Internecie, jak to się robi, ale trzeba zrobić to samemu. Do 1400 zł miesięcznie mogę uczyć się bez  konieczności zakładania własnej działalności. Nie ma górnej granicy dochodów. Zarobki na poziomie 10 000 zł nie są rzadkością, a jest mnóstwo osób, które zarabiają znacznie więcej. Po kilku latach można wypracować dochód pasywny. Nie wciskam niczego swoim znajomym. Informuję ich tylko o tym, że mogę mieć u mnie dużą zniżkę na innowacyjne kosmetyki.

Mi to wystarcza. 

Jeśli Ty też tak chcesz, to napisz do mnie.

P.S. Na zdjęciu robię, to co uwielbiam. Łapię pierwsze, wiosenne promienie słońca. Siedząc w biurze zawsze o tym marzyłam.


English-Google Translate

Almost every mother has to make this decision. How to get back to work quickly? Should I go back to work at all? What will be good for the baby? Where to get money for living?

When I was on maternity leave, I heard a lot about the so-called independent women. I absolutely agree with this approach that you cannot be dependent on your husband, because your husband is not a certainty. You can get a divorce, he may lose his job or his life, or he may cheat you. You have to have your money for life, for your passions and whims.

I agreed with everything, but how to work when my child is the most important to me?

We tried a private nursery, but we were very disappointed. We couldn't trust any nanny either. Nobody from the family could take care of my son for the duration of my work.

And I was looking for a solution for a long time.

I tried part-time remote work, from home, with a child. I was working while my son was asleep. In short, I slept a maximum of 6 hours a day. How long can you function like this? I lasted a year.

I kept looking. I knew working on the Internet was the solution, so I started writing here again, but there is no money from it. Yet.

I started looking for different solutions. And so I came across networking and MLM. There are many companies that use these methods. A lot. I was looking for and reading contracts, regulations and rules. I know what I didn't want. I was sure that I would not agree to work for a company that would have any initial costs, purchase limits, and forced me to sell products to my friends.

And so I finally found Nu Skin. A company where I can work as much as I want. I can learn a new profession. I can work on my own terms with a child. Usually when he is asleep, but without pressure. When I have a migraine, I go to sleep instead of sitting in front of the computer. It's fun not to have a boss telling you to do something. The salary depends on the amount of work involved. Here they show you how to start making money online, how it's done, but you have to do it yourself. I can study up to PLN 1,400 per month without having to start my own business. There is no upper income limit. Earnings of PLN 10,000 are not uncommon, and there are plenty of people who earn much more. After a few years, you can earn passive income. I don't push anything to my friends. I only inform them that I can have a large discount on innovative cosmetics with me.

It's enough for me.

If you want that too, write to me.

P.S. In the photo I do what I love. I catch the first rays of the spring sun. I always dreamed about it when I was in my office.


Brak komentarzy: