z czym się kojarzą wakacje: z urlopami, wypoczynkami nad wodą itp. Ja w te wakacje też miałam taką możliwość wybrania się nad taką trochę dużą wodę, tzn. jak do niej wlazłam, to się cała nie wylewała i nawet mogłam w tym zbiorniku cała się zamoczyć. tym zbiornikiem jest Bałtyk. w Polsce jest takie mniemanie, że wakacje nad naszym morzem, to strata czasu i pieniędzy, bo jest drogo i a woda jest zimna i brudna. Ja wzięłam się na sposób i przed wyjazdem zamówiłam sobie ładną, słoneczną pogodę. Zamówienie na miejscu zostało zrealizowane z nawiązką, bo dzień w dzień było ponad 30 st. C. A co do wody, to proszę bardzo udokumentowałam :
a tu już z bliska: tak czyściutka była ta woda,że wchodząc po pas widziałam swoje stopy :-) 

Podsumowując: nad Bałtyk opłaca się pojechać, bo język się zna, tanią rybkę od rybaka można wziąć a na pogodę trzeba mieć swoje sposoby :-)

Brak komentarzy: