Cześć,

nie było mnie tutaj prawie 7 lat. 

Trochę się w tym czasie zmieniło. Wróciłam do Polski, pracowałam w 4 firmach, awansowałam na kierownika, przeprowadziłam się 6 razy, urodziłam synka (ma już 3 lata). Partner tylko ten sam :)

Ja też się bardzo zmieniłam, dlatego w najbliższym czasie będzie tutaj dużo zmian. 

Chcę się tutaj dzielić moimi doświadczeniami i wiedzą z  mojego życia (m.in. macierzyństwo, jedzenie/gotowanie, ogrodnictwo....)

A i jeszcze jedno...nadal piję herbatę, zwłaszcza zieloną, liściastą bez cukru :)




In English Google Translator

Hi,


I've been away for almost 7 years.

It has changed a bit during this time. I came back to Poland, I worked in 4 companies, I was promoted to manager, I moved 6 times, I had a son (he is already 3 years old). Only the same partner :)

I have changed a lot too, so there will be a lot of changes here in the near future.

Here I want to share my experiences and knowledge from my life (e.g. motherhood, food / cooking, gardening ...)

And one more thing ... I still drink tea, especially green, leafy tea without sugar :)

Brak komentarzy: