cóż postały pomysły o nazwie SOPA, PIPA, ACTA..
teoria jest taka,że internet ma być bezpieczny, a konsekwencje są wręcz odwrotne
Ci, którzy umieszczają filmy, prowadzą strony, czy blogi w internecie oraz cała rzesza informatyków, hakerów i internautów, osób zarabiających przez internet, jak i w inny sposób korzystający z tej sieci są z tych pomysłów (delikatnie mówiąc) nie zadowoleni
dlaczego? bo to co było dla nas do tej pory wydawało się normalne, czyli rozsyłanie linków, udostępnianie filmów i zdjęć, oraz cytowanie innych, sprawiało nam to wiele radości, powodowało,że informacje szybko obiegały cały świat i stało się tak powszechne,że filmy z you tube pojawiały się w wiadomościach, filmach, czy serialach, a popularne portale społecznościowe stały się elementami m.in. reklam będzie teraz niemożliwe
prosty przykład: korzystaliśmy ze strony pt. twoje seriale, gdzie była duża wideoteka, korzystaliśmy z niej od czasu do czasu, przy posiłkach lub dla relaksu. w środę znalazłam sobie serial, który bardzo przypadł mi do gustu, oglądałam go jeszcze w czwartek, bo w piątek był już zablokowany, więc znalazłam sobie inny, ale nie obejrzałam wielu odcinków, bo się okazało, że w sobotę na portalu nie ma już żadnych seriali, wszystkie stały się niedostępne, a to wynik zamknięcia megawideo i wideozer 
dla mnie to był pierwszy taki element, który zaczął mi przeszkadzać, a to namiastka tego, co wejdzie po podpisaniu ACTA, wtedy już nawet skrzynka e-mail będzie mogła być podstawą do wystawienia grzywny, czy wsadzenia za kratki...wydaje mi się, że pomimo powszechności dostępu do internetu (komórki, wi-fi itp)
to jednak dużo zmieni się w korzystaniu z tej sieci. ciekawa jestem dalszych konsekwencji, tego co nowego się pojawi w zastępstwo internetu, bo chyba do wysyłania listów pocztą raczej nie wrócimy :)

Brak komentarzy: