W pewnym momencie przestałam używać mleka krowiego, bo przestało mi służyć. 

Zaczęłam wtedy robić samodzielnie napoje roślinne. A później wykorzystywałam je dalej w kuchni, m.in. do robienia budyniu. Niestety okazał się dla mnie za "ciężki". Lubię budyń, więc zaczęłam kombinować i szukać. W końcu gdzieś się natknęłam na wegański przepis. Bardzo prosty i dobry :)


Składniki:

banan

kakao

Sposób przyrządzenia:

Obieram banana, dzielę na części, dodaję płaską łyżeczkę kakao i blenduję. Gotowe!

Widziałam, że można dodać do tego też awokado :)


In English- Google Translate

At some point, I stopped using cow's milk because it stopped serving me.


Then I started making plant-based drinks myself. And then I used them further in the kitchen, incl. for making pudding. Unfortunately, it turned out to be too "heavy" for me. I like pudding, so I started to figure it out and look for it. Eventually, I came across a vegan recipe somewhere. Very simple and good :)

Ingredients:

banana

cocoa


The way of preparation:

I peel the banana, divide it into parts, add a flat teaspoon of cocoa and blend it. Ready!


I saw that you can also add avocado :)

Brak komentarzy: