w końcu nadszedł czas wyprowadzki z Wrocławia po 5 latach. najpierw ciężko było się przyzwyczaić do realiów dużego miasta, ale z czasem było coraz łatwiej. poznałam mnóstwo świetnych ludzi, niektórzy z nich stali się przyjaciółmi (smutno było się rozstać). zdobyłam wykształcenie,  doświadczenie zawodowe. sporo się pozmieniało, ale po czasie mogę przyznać,że wszystkie zmiany wyszły mi na dobre, idą we właściwym kierunku. 
mimo tego wszystkiego cieszyłam się z wyprowadzki do małego, cichego, pięknego miasteczka :) dwa tygodnie zleciały strasznie szybko. sporo odwiedzin znajomych i wiele innych przyjemności. w domu, z rodziną zawsze czuję się na miejscu :) 
a teraz kolejne zmiany, wyjazdy. zobaczymy jak będą wyglądały te zmiany, mam nadzieje, że tak samo jak wcześniej, będzie dobrze :)

Brak komentarzy: