czy ktoś zwrócił uwagę na to jak ostatnio dużo do sprzedania jest hoteli i pensjonatów?


na różnych portalach można znaleźć nawet kamienice do kupienia z możliwością przerobienia na hotel.
w ofercie są już nawet takie budynki, które już funkcjonują, ale wymagają modernizacji, mają wszystkie potrzebne pozwolenia, a nawet plany przebudowy

w skrócie baaaardzo wielu właścicielom owych pensjonatów zabrakło nagle kasy, to wszystko stało się nieopłacalne
dla mnie jest to przerażające, bo kiedyś też chciałam mieć własny domek, niby hostel, miejsce, w którym gościom będzie przyjemnie, ciepło i rodzinnie, będą rozkoszować się smakołykami przygotowanymi przeze mnie...czyżbym po raz kolejny musiała pożegnać się z marzeniami?

4 komentarze:

  1. Ja to bym chciał mieć taki swój własny ośrodek wypoczynkowy, może kiedyś będzie mnie na niego stać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio chodzą słuchy,że ceny nieruchomości w końcu mają przestać tak szaleńczo rosnąć, więc jest szansa i nadzieja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ....eh marzenia. Do ich realizacji się dąży, ale trzeba to robić z głową i cierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry hotel nie upada ;-)

    Polecam pomyśleć nad hotelem za granicą :)

    OdpowiedzUsuń