zostałam otagowana przez Pana Kfk"ę, o co wcale się nie upominałam, bo za łańcuszkami nie przepadam, ale jak on już doszedł do mnie, to należy go "pociągnąć" dalej
w związku z powyższym, zgodnie z zasadami przedstawiam 10 rzeczy, które lubię:
1) gotować i wszystko, co jest z tym związane (czyli jedzenie :-D)
2) mieć duuuuużo pieniążków
3) orgazmy
4) słoneczną pogodę
5) próbować nowe, smakowite rodzaje herbat
6) oglądać mądre filmy (bo na głupich zasypiam)
7) czytać książki Joanny Chmielewskiej
8) aranżować wnętrza
9) żyć spokojnie, beż niepotrzebnych kwasów i złośliwości
10) podróżować


każdy z tych blogów czymś mnie zainteresował, dlatego też je wyróżniłam :-)
osobom piszącym powyższe blogi wyślę stosowne info na ten temat, zamieszczone w komentarzach, polecam dołączyć się do zabawy :-)

2 komentarze:

  1. Dzięki :)
    Lubię herbatkę od święta, a łańcuszki to noszę 2 i wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za zaproszenie, juz napisalem.

    OdpowiedzUsuń