nie będę pisała o rodzajach herbat, bo jest mnóstwo stron, które ten temat wyczerpują wystarczająco, opisywać historii herbaty, też nie będę, bo jak wyżej, też już wszystko zostało napisane i musiałabym kopiować, a po co?

chcę opisać tylko przykłady pojemników, z których pija się herbaty. ja piję z takiego duuuuuuuuuużego kubana (0.5l), ponieważ lubię pić chłodny napar

Wspaniałą herbatkę Yerba Mate, można pić np. w specjalnie dostosowanych do tego drewnianych kubeczkach, ale ja jestem liberalna i dla początkujących ta herbatka nawet pita ze zwykłej szklaniki, uważam, że jest zalecana :)
a co do innych liściastych naparów, to jest spory wybór bardzo pomysłowych filiżanek i kubków (nie mogę podać linka)
hmmm, a jeszcze są bardzo ładne i eleganckie zestawy, z których najbardziej podoba mi się ta filiżaneczka:tylko nie jestem pewna, czy wygodnie się z niej pije, a to w rzeczywistości jest najważniejsze, bo tu chodzi o przyjemność :-D

Brak komentarzy: